Ny layout och utseende på Göteborgs Spårvägars hemsida

Göteborgs Spårvägar lanserar en ny och moderniserad webbplats

Vi är glada att meddela att lanseringen av vår nya hemsida är genomförd.

Den nya hemsidan är utformad för att ge dig som besökare en användarvänlig och tillgänglighetsanpassad upplevelse oavsett om du besöker sidan för att du är spårvagnsintresserad eller letar efter en ny arbetsgivare. En av de främsta målsättningarna med den nya hemsidan är att ge en djupare inblick i företagets kultur och arbetsmiljö. Genom att inkludera medarbetarberättelser, bilder från arbetsplatser och insikter om företagsvärderingar, ger vi besökarna en autentisk känsla av hur det är att vara en del av oss.

Den nya hemsidan är inte en statisk presentation utan den kommer att förbli levande och fortsätta att utvecklas över tiden, precis som kollektivtrafiken.