Sommarväder och trevliga samtal vid Cityplay-husbilen

Skattjakten igång på Svenska Stadskärnors årskonferens

Den officiella appen till Svenska Stadskärnors årskonferens i Linköping är Cityplay. Nu på morgonen gick startskottet för en skattjakt. Det tog inte lång tid förrän man såg ett högt engagemang från konferensdeltagarna med att hitta de ca 45 QR-koder man behöver scanna för att vinna skattjakten. I vissa fall är de gömda, så att få beskåda konferensdeltagare titta under kaffeautomater, under bord och andra ställen bevisade hur roligt det kan vara med skattjakt!

Nu väntar en fullspäckad eftermiddag med aktiviteter i Cityplay för konferensdeltagarna samt en avslutningsmiddag ikväll. Under middagen är det prisutdelning för ”Årets stadskärna” samt ”Årets Centrumutvecklare”. Vi på Goloyal önskar alla nominerade ett stort lycka till!

Imorgon åker vår husbil vidare ner till Oskarshamn för lansering av Cityplay – vi hoppas vi ses på Lilla torget och kan prata mer om en blomstrad stadskärna, lokal handel samt att skapa värde åt varandra, i vår framfart – tillsammans!