#VIÄRSTADEN

#VIÄRSTADEN

En stad är en fantastisk plats! Här finns något för alla, alltid. Det finns nöje, caféer, restauranger och butiker. Det är i staden som originalen finns, där fantastiska initiativ föds och där människor kan mötas.

Vi på Cityplay älskar våra städer och alla fantastiska människor som finns där. I dessa tider tycker vi att det är viktigt att lyfta fram alla eldsjälar och att inte bara prata Corona och kris. Vi har därför tagit fram en serie filmer om handlarna i våra städer. Först ut är Östersund, en stad som på så många sätt har allt. Här finns bland annat några av Sveriges bästa restauranger, här finns nybyggaranda, det är alltid nära till naturen och nästan alla är snälla. Och som Peter säger i den första filmen från Östersund, här får man vara sig själv!

Hashtaggen #viärstaden symboliserar människorna i staden och det som gör staden unik. Vi vill med denna hashtag hylla alla som kämpar därute, ni är fantastiska, fortsätt med det!

Kram från oss på Cityplay!