Gå direkt till innehåll
Maximalt intryck till minimalt avtryck. Golvimportens Cleanentrance® entrélösning har många hållbara fördelar

Nyhet -

Golvimportens Cleanentrance® entrématta - 88% återvunnet och biobaserat material - en riktigt hållbar lösning

Golvimportens entrélösning Cleanentrance® har många hållbara fördelar ur miljösynpunkt, både gällande inomhus- och utomhusmiljö. Nyhet är att textilplattorna nu innehåller 88% återvunnet och biobaserat material, vilket är smått fantastiskt i jämförelse med andra lösningar med entrémattor. Detta är dessutom bara en av flera hållbara och miljövänliga fördelar med Cleanentrance®. Andra viktiga fördelar är att konceptet kräver färre transporter eftersom mattan rengörs på plats i motsats till andra lösningar där mattan hämtas och lämnas för tvätt. Cleanentrance® resulterar i en bättre inomhusmiljö tack vare att smuts och väta fångas upp redan i entrén, den bidrar till minskade allergener och ger en minskad ljudvolym.

CleanEntrance entrélösning är ett helhetskoncept som erbjuds av Golvimporten Golvservice AB. Konceptet omfattar textila golvplattor, maskiner och support. Tack vare den stora ytan av specialtillverkade textila golvplattor och professionella mattrengöringsmaskiner säkerställs att smuts, väta och damm stannar i entrén och tas om hand där. Konceptet är en unik lösning som bidrar till en bättre helhetsupplevelse för kunder, besökare och personal i butiker, kontor och offentlig miljö.

Mer info finns på www.golvimporten.se