gop Skyroof - transparenta takskivor för optimalt ljusinsläpp

Förläng sommaren med gop Skyroof

Drömmer du om långa sommarkvällar vid din uteplats? Vill du kunna sitta ute och ta det lugnt oavsett om det regnar eller är sol? Då är du nog inte ensam. Med det transparenta utetaket gop Skyroof kan du, familjen och vännerna njuta mer av sommaren, oavsett väderlek.

gop Skyroof är ett modernt och stilsäkert altantak som gör att du och familjen kan njuta mer av era lediga stunder i sommar, och äta fler frukostar och luncher utomhus. Dåligt väder eller regn behöver inte heller betyda att den trevliga grillkvällen med vännerna ställs in. Med gop Skyroof kan du fortsätta njuta av sena kvällar ute och se stjärnorna genom taket.

Skyroof är ett transparent tak med en stilsäker glaslook. Takskivorna är framtagna för det skandinaviska klimatet och är anpassat efter våra växlande årstider med allt från snö, hagel, kyla och regn. Taket är designat för att ta in massor av härligt ljus, samtidigt som den skadliga UV-strålningen hålls utanför.

Under gop Skyroof sitter du säkert och kan njuta oavsett väderlek då skivorna är otroligt slagtåliga.

Ett tåligt alternativ till altantak av glas

gop Skyroof har många fördelar jämfört mot altantak av glas. Skyroof är gjort av akryl som är hälften så tungt, och samtidigt sju gånger slagtåligare än glas. Eftersom takskivorna för Skyroof är betydligt lättare än glas är det också mycket enklare att hantera och montera.

Du monterar Skyroof enkelt med det smarta profilsystemet som har förmonterade gummilister och täcklock med klickfunktion. Takskivorna hos Skyroof är tio millimeter tjocka, tillverkade av högsta kvalitet och helt återvinningsbara. Produkten är också BASTA-registrerad, vilket innebär att den klarar överenskomna egenskapskriterier vad gäller miljö- och hälsofarliga egenskaper.

Varför välja ett utetak av gop Skyroof?

• Transparenta takskivor med glaslook ger 92 procent ljusgenomsläpp.
  • Filtrerar bort UV-strålning. Materialet gulnar inte och skyddar från skadlig UV-strålning.
  • Lättare och starkare än glas. Hälften så tungt men sju gånger slagtåligare än glas. En säkerhetsgaranti oavsett väderlek och årstid.
  • Designat för nordiska förhållanden. Slagtåliga takskivor och robusta tillbehör som står emot regn och rusk, snölast och motverkar kondens.
  • Enkelt att montera. Smart profilsystem med förmonterade gummilister och täcklock med klickfunktion.
  • Hållbar. Takskivorna är tillverkade av återvinningsbar akryl.
  • 10 års garanti. gop levererar produkter av kvalitet!

Klicka här för att läsa mer om transparent tak för din uteplats!