gop Multiglas, miljö- och detaljbilder

gop lanserar nya miljö- och detaljbilder till sitt kanaltak gop Multiglas

gop har under våren genomarbetat flera av sina varumärken, man har satsat på nya inspirerande miljö- och detaljbilder för att stärka sina varumärkens position på marknaden.

Den svenska sommaren är kort, och när den väl är här lämnar den många gånger en hel del att önska. Med våra kanaltak känns sommaren både längre och skönare, detta vill vi förmedla med våra nya bilder, säger gops marknadschef Anna Wennergren.

Nu lanserar man nya vackra miljö- och detaljbilder för sitt kanaltak gop Multiglas för press och marknadsföringssyften.

I samband med lansering av sin nya e-handelsplattform, gop Store, lanserade man också en ny version av sitt verktyg Takplastguiden. Takplastguiden är gops smarta digitala tjänst som hjälper gops återförsäljare att räkna ut komplett materialåtgång till ett nytt kanaltak.