gop ställer ut på Fastighetsmässan i Göteborg 4-5 september

gop ställer ut på Fastighetsmässan i Göteborg 4-5 september

gop ställer ut på Fastighetsmässan i Göteborg. I montern visar våra kunniga projektrådgivare hur vi med våra produkter, tjänster och lösningar kan effektivisera dina nuvarande och framtida fastighetsprojekt. Ta del av våra smarta lösningar inom fasadsystem, tak, ljusgenomsläpp och utegolv. Med oss har vi även vårt breda sortiment av plana plaster för byggnation och interiöra lösningar, med starka varumärken som Plexiglas och Meganite i spetsen.

Med kundanpassade format, lösningar och spetskompetens inom plastprodukter för exteriöra och interiöra sammanhang effektiviserar vi dina projekt. Vi har ett väl utvecklat distributionsnätverk med hög närvaro och leveransprecision på den skandinaviska marknaden. Flera av våra produkter är BASTA-certifierade och uppfyller våra höga krav på dokumentation.

Varmt välkomna att besöka oss på Fastighetsmässan på Åbymässan 4-5 september i Göteborg. Vi ser fram emot att träffa er i monter B:13!