gop Skyroof - Hitta stilen

Gör mer av sommaren

Nu lanserar gop ett nytt utetak - gop Skyroof.

En uteplats där du kan koppla av och umgås med vänner och familj sätter guldkant på tillvaron. Och med tak över huvudet har du det bra även när vädret är dåligt. Med gop Skyroof över uteplatsen kan du njuta mer av dina lediga stunder.

gop Skyroof är en idealisk lösning för dig som vill ha ett öppet och ljust tak över uteplatsen. Designen är modern med fin symmetri mellan de transparenta takskivorna och det skräddarsydda profilsystemet och monteringen är enkel, säger gops marknadschef Anna Wennergren.

gop Skyroof är designat för skandinaviska förhållanden. Takskivorna är slagtåliga, klarar snö och kyla och släpper in massor av härligt ljus, samtidigt som de håller den skadliga UV-strålningen kvar på utsidan. Kvaliteten är mycket hög och materialet är helt återvinningsbart. Profilsystemet gör att taket kan monteras snabbt och enkelt.

Det moderna livet innebär ofta ett flöde av intryck, möten och utmaningar. Vi vill bidra till att fler vackra, avkopplande platser växer fram. Oaser som får människor att njuta och må bra, som samtidigt fungerar i alla väder och kräver så lite underhåll som möjligt, säger Anna Wennergren.

FÖRDELAR MED gop SKYROOF

• Släpper igenom mycket ljus
  • Filtrerar bort UV-strålning
  • Stabil konstruktion kräver färre reglar
  • Enkel installation
  • Konstruerat för nordiska förhållanden
  • 10 års garanti

PRODUKTINFORMATION

Den 10 mm tjocka takskivan är tillverkad av akryl, ett starkt, tåligt och återvinningsbart material av mycket hög kvalitet. Profilsystemet består av vitlackerade aluminiumprofiler med detaljer i vit plast.

Upplev mer på  gop.se/gop-skyroof

gop är ett familjeföretag som startade 1968. Med 50 år i branschen och en passion för plast i alla dess former kan vi idag erbjuda ett brett sortiment för såväl konsumenter som företag. I vårt sortiment har vi både egenutvecklade produkter och marknadens starkaste varumärken. Gemensamt för allt vi sätter vårt namn på är att det uppfyller marknadens höga krav på funktion och kvalitet. Vi är kvalitets- och miljöcertifierade enligt ISO 9001 och ISO 14001 och samtliga våra huvudleverantörer har certifierade kvalitets- och miljöledningssystem. Vårt huvudkontor finns i Kungsbacka och vi har försäljningskontor och lager i Stockholm och Oslo.