Susanne Thor blir senior projektledare på GoToWork

​”Susanne Thor är tillbaka! GoToWork välkomnar Susanne Thor i rollen som senior projektledare och nu även teamledare. Att en tidigare medarbetare återvänder är en fjäder i hatten för oss alla på GoToWork. Susanne Thor kommer att utveckla teamledarskapet och projektledningen på ett nytt sätt och stärka bolaget inifrån och ut”, säger Karin Ståhl, vd på GoToWork.

Susanne Thor har en lång karriär som senior projektledare bakom sig – både inom hyresgästanpassning, inredningsansvar och flyttlogistik. Bland annat på Tieto, McKinsey, Bonava och NCC. Susanne kommer senast från det svenska möbelföretaget Offecct som kundansvarig för alla arkitekter i Stockholm. Susanne har stor erfarenhet av projektledaransvar inom både byggkoordination, teknik, IT, säkerhet, inredning och flyttlogistik. Hon ser relationsbyggandet som en avgörande faktor att lyckas i branschen och ser fram emot att utveckla det på GoToWork.

”Jag vill förstärka teamet med min långa erfarenhet inom projektledning och relationsbyggande. Att lyfta människans kapacitet och behov är centralt. Mitt fokus blir att bygga goda relationer med alla våra beställare och medarbetare. Med ett starkt team kommer GoToWork att gå hur långt som helst!” säger Susanne Thor.

Med Susanne Thor i teamet får vi ytterligare en oerhört viktig nyckel till vår expansion. Hon har en närmast unik karriär som är klippt och skuren för oss på GoToWork! Vi ser fram emot Susannes närvaro som kommer att bygga en ny bas av integritet och hållbarhet, helt i linje med våra värderingar”, säger vd Karin Ståhl.

Susanne Thor tillträder som senior projektledare den 3 feb 2020.

• susanne thor
  • rekrytering
  • teamledare
  • dengodaarbetsplatsen
  • projekledning
  • empoweringworkplaces
  • arbetssätt

GoToWork genomför tillsammans med våra kunder projekt och processer som utvecklar arbetssätt och arbetsmiljöer. Genom systematiska metoder och ett genuint hantverk inom process- och projektledning guidar vi våra kunder till ett unikt koncept, genom de fyra flöden som krävs för att nå framgång i en hållbar värld; Beteenden, Digital miljö, Fysisk miljö och Service.