Kunskap på riktigt

GPA är långt ifrån ett företag som bara levererar produkter. Ett av våra kärnvärden är kunskap. Med vår erfarenhet kan vi verkligen säga att vi förmedlar kunskap – på riktigt.
Ett exempel på det är vår senaste förstärkning inom utbildning och teknik, Daniel Ejdeholm.

GPA Flowsystems tekniska chef Daniel Ejdeholm har förmånen att sitta med i flera påverkande grupper inom branschen som påverkar standarder och utbildningsmaterial.

Daniel som är GPAs representant i Vinnova projektet ”Testbädd för hållbara VA-ledningssystem” sitter bl a med i Svetskommissionens ANB styrelse, vilken har det övergripande ansvaret för den international utbildningsverksamheten inom IIW i Sverige. Han är dessutom medlem i Svetskommissionens arbetsgrupp AG51 som berör plastsvetsning. Utöver det sitter Daniel med i standardiseringsgruppen INSTA-2072, där han arbetar med uppdatering kring de nordiska standarder som berör stumsvetsning, kalibrering av stumsvetsmaskiner och kontroll av svetsarbete.

Så vad vinner du på detta som kund?

Med dessa åtaganden är Daniel med och påverkar utbildningsbranschen i rätt riktning och vi kan förmedla den senaste kunskapen inom plastsvetsning. Vi vill helt enkelt föra plastsvetsningen framåt grundat på fakta och kunskap.

Kontakta gärna Daniel om du vill veta hur hans kunskaper kan bli till din nytta! https://www.gpa.se/sv-SE/Contact/Academy

• Kemikalieindustri

• gpa academy