GPS-sändare fångade koppartjuvar.

En liten gps-sändare fångade metalltjuvar på en skrot i Skaraborgstrakten. Företaget hade under en längre tid misstänkt att man hade nattliga besökare som nallade på varulagret. En GPS-sändare gömdes bland kopparskrotet och vips så hade man position på tjuven som ledde polisen till ett större upplag med annat stöldgods. Mer om detta på www.gpslogik.se.

• Brott, juridik, rättsfrågor

• skövde
  • gothia science park
  • webbbaserad transportledning
  • gps assisterad transportledning
  • gps tracker
  • gps sändare
  • gps spårning
  • gps positionering
  • gps sändare med inbyggt batteri för 3 års drift.

GPSLogik erbjuder marknadens mest ändamålsenliga, prisvärda och lättanvända positioneringssystem för logistik och transport. Du får med oss ett unikt SATELLITPERSPEKTIV, du ser hur dina resurser nyttjas i nutid och i dåtid. Ett samarbete med GPSLogik AB leder direkt till ökad lönsamhet, trygghet och förbättrad service till dina kunder. Enkelt att komma igång, installationen görs på 15 minuter i både nya och äldre fordon. Enkelt att flytta positioneringsutrustningen vid fordonsbyte. En investering i det webbaserade fordonspositioneringsystemet XTRAKK ger dig den kortaste 'pay-off' tiden någonsin.

Johan Ansgariusson

Presskontakt VD 0733165100