Virtuella Mötesmässan för 3e gången!

25e november kör vi Virtuella mötesmässan för 3e gången. Både vi, utställarna och även besökarna lär sig vartefter för att få bäst effekt av sitt deltagande. Vi tycker det är häftigt vad det sista 1,5 året har lärt oss att nyttja det digitala på bästa sätt. Som besökare kan du enkelt besöka leverantörer som är intressanta samt ta del av olika inspirerande föreläsningar.

Nytt för i höst är och som vi är mycket stolta över är samverkan med REMM, Resfria digitala möten i myndigheter, och DIGG´s långsiktiga satsning för att stötta statliga myndigheter i att bli bättre på digitala möten (remm.se) samt med Kammarkollegiet, som bl.a. ansvarar för upphandling av ramavtal och tjänster åt våra statliga myndigheter.

REMMs och Kammarkollegiets engagemang i mässan syftar till att uppmuntra branschsamverkan bland leverantörer av varor och tjänster kopplade till digitala möten samt att främja ett forum där myndigheter kan få en överblick av marknadens erbjudanden. Det är fantastiskt och vi hoppas verkligen att mötesleverantörer ser detta som en stor chans att visa upp sina varor och tjänster för alla myndigheter, frånsett alla andra besökare på mässan.

Välkommen till en Inspirerande mötesmässa!

Vi kommer ha många av de bästa föreläsarna med, intressanta produktvisningar, aktörer inom digitala möten och digitala visningar av mötesanläggningar. Ett perfekt tillfälle för dem som är intresserade av möten helt enkelt. Det kommer även finnas möjligheter att nätverka och prata med andra mässbesökare kring aktuella ämnen. Som besökare får du en programbok innan mässan där du kan planera ditt besök utifrån dina behov och önskemål.

Kostnadsfri anmälan och mer info finns på www.virtuellamotesmassan.se

Programmet kommer presenteras inom kort.

Varmt välkommen, Heléne Arvidsson, gr8 meetings

• möten