Årets alternativa julklapp- ett telefondagis!

God jul! Vi går in i en tid på året då förväntningarna på tillvaron är höga. Problemet är att vi ofta är så stressade av alla julmåsten, att vi knappast tar oss tid att stanna upp och njuta av allt det vi vill ta vara på under helgen säger Micke Darmell, författare till den uppmärksammade boken Uppkopplad eller Avkopplad?

Micke, en av Sveriges mest anlitade föreläsare inom ämnen som rör den ständiga uppkopplingen, säger att en framgångsfaktor i relationer är förmågan att vara härvarande. Det är dock svårare idag då informationsflödet hela tiden pockar på vår uppmärksamhet. De flesta känner väl igen känslan av familjen som sitter samlad med en varsin telefon i sin egen värld. Micke råder alla att hoppa över alla digitala julhälsningar i år och istället vara tillsammans på riktigt med dem som betyder mest.

Ett telefondagis, där gästerna på jul och nyår kan lämna ifrån sig sina telefoner under festligheterna, inbjuder på ett lättsamt sätt till en roligare gemenskap. Kolla in videon om telefondagis här!

Telefondagiset är framtaget i samarbete med Individuell Människohjälp för att säkerställa en sjysst produktion genom hela kedjan och är självklart rättvisemärkt.

Kontakta Micke Darmell om du vill prata mer om hur den ständiga uppkopplingen påverkar oss och våra relationer- ett ämne som är extra aktuellt nu i jul!

• Friskvård

• alltid nåbar
  • härvaro
  • julstress
  • stress
  • ständig uppkoppling
  • sömnbesvär

Vi på gr8 meetings har ett grundmurat intresse för människor och möten. Sådana möten som du går på på jobbet, och möten mellan människor.

Vi är ett litet men marknadsledande företag som främst hjälper organisationer att förbättra sina interna möten. Vår vision är att bidra till bättre möten i organisationer och mellan människor.

Vi har över 30 års samlad erfarenhet av mötesbranschen och vet vilken stor skillnad goda möten gör för en organisation.

Du som jobbar med oss kommer uppleva oss som professionella men informella och med ett genuint intresse av att hjälpa er förbättra era möten.

Varför? Därför att vi vet att bättre möten kommer bidra till er positiva utveckling. Det kommer föra er mot era mål. Ni kommer spara och tjäna pengar på det. Ni kommer att må bättre och vara gladare på jobbet. Det är ett bra steg mot en bättre värld.

Vi kan hjälpa er med

• Möteskartläggning