Björk Hair lanserar en ny produkt till deras FUKT-serie!

Björk Hair lanserar en ny produkt till deras FUKT-serie!

Upptäck den senaste innovationen från Björk Hair - det är dags för FUKT-seriens fjärde produkt att lysa! Detangling Spray Conditioner är ett fantastiskt spraybalsam skapat för att hantera alla hårtyper med lätthet och elegans.

Med en försiktig och vårdande formula, berikad med björkextrakt, havreextrakt och panthenol, tar detta spraybalsam din hårvård till nya höjder. Den utredande effekten löser upp trassliga hårstrån och efterlämnar ditt hår med en silkeslen känsla. Ger en antistatisk effekt och innehåller UV- och värmeskydd.

EGENSKAPER:
- Återfuktande
- Utredande
- Mindre slitage
- Antistatisk effekt /motverkar frissigt hår
- UV- och värmeskydd
- Skonsam och vårdande formula med björk- och havreextrakt
- Spraya i fuktigt eller torrt hår
- Tynger ej
- Vegansk

DOFT: Fruktig och blommig doft.

ANVÄNDNING: Skaka före användning. Spraya produkten i handdukstorkat eller torrt hår, kamma igenom och lämna kvar i håret. Produkten behöver inte sköljas ur och kan användas så ofta som det behövs.

PRIS: 259 kr/150ml

Detangling Spray Conditioner finns att köpa från mitten av februari hos återförsäljare: Lyko, Nordicfeel, Eleven, Kicks, Bangerhead.