Följ med på en resa genom tid och doft med Sniphs exklusiva box!

Följ med på en resa genom tid och doft med Sniphs exklusiva box!

Stig in i en värld av förtrollande dofter med Sniphs nya box - The Scent Journey. Denna extraordinära box är en upptäcktsresa, bestående av tolv delar med elva noggrant utvalda dofter, som bjuder in dig att utforska och njuta av kunskap, reflektioner och underhållning.

Upptäck årets doftupplevelse fylld av doft, roande lärdomar och inspiration. Allt du behöver för att bygga dina drömmars doftgarderob, och som kommer att stimulera dig under en lång tid framåt. "The Scent Journey" är inte bara en resa genom Sniphs fantastiska urval av dofter, det är också en möjlighet att själv lära sig och fördjupa sig i konsten att förstå doftens magi. Ge den i julklapp till någon du tycker om eller unna dig den till dig själv.

INNEHÅLL:
11 stycken 8ml-parfymer
2 stycken Sniph etuier: Platinum Etui + Svart Etui
1 Sniph Rack
Doftkunskap: Doftstickor och doftkort

DOFTER:
1. Sniph - NO NAME
2. Juliette has a gun - Ode to Dullness
3. Fugazzi - Thirsty
4. L'Atelier Parfum - Cypress Shadow
5. Sniph - Ada
6. Olibanum - Safran
7. NEH - The Opening
8. Carner Barcelona - Tardes
9. Sniph - 009 Air
10. Malo - Role Play
11. Etat Libre d'Orange - Noël au Balcon

Pris: 1195kr fram till 1 december där den övergår i ordinarie sortiment och kostar 2095kr (värde 3095kr)
Kommer i mörkgrön och mörkröd box.

Högupplösta bilder på boxen finns i vår bildbank.

Denna unika upplevelse inkluderar inte bara redan älskade dofter från Sniphs rika utbud, utan även exklusiva smakprov på Sniphs två senaste skapelser som lanseras nästa år.

Sniph – NO NAME EdP 8 ml
NO NAME är en helt ny doft från Sniph. Med saftig persika, en ljus bulgarisk ros, och mjuk mysk bjuds du in till att… ja, vad, egentligen? Vad känner du när du doftar? Här får man chansen att sätta sin egen prägel på doften genom att vara med och tävla om dess namn genom att skicka sitt namnförslag, märkt “Sniph Perfume” till scentexpert@sniph.com senast 14/01/24. Sniph väljer sedan ett av bidragen som namn till doften, och vinnaren belönas med en helflaska av den!

Du får även lära dig mer om noten Bulgarisk Ros.

Sniph - 009 Air EdP 8 ml
Sniph lever med filosofin att dofter gör större skillnad i våra liv än vi kan tänka oss. 009 Air EdP är Sniphs senaste, fram till nu osläppta, doft. Det är en fjäderlätt, luftig doft med krispigt päron, ljus hedione och jordande mysk som låter dig sluta ögonen och färdas till din favoritplats – oavsett om den finns i verkligheten eller i din egen fantasi. Andas in, andas ut och låt doften fylla dig med livgivande stillhet.

Du får även lära dig mer om noten Hedione.

Båda parfymerna lanseras på sniph.com den 1 februari 2024 och kostar 950kr /50ml och 225kr /8ml.

NEH –The Opening EdP 8 ml
NEH är ett helt nytt parfymhus av den svenska doftentreprenören Tara Derakshan, medgrundare av Sniph. Huset bjuder in dig till att minnas ditt fullkomliga jag, din egen perfektion och låta ditt huvud koppla an till ditt hjärta – varje dag. Den första doften från detta hus är The Opening: ett under av lent sandelträ, aromatisk lavendel och varm, omfamnande kardemumma. Doften handlar om val och inledning, och bjuder in dig till att öppna dörren till ditt inneboende mod.

Du får även lära dig mer om Sandelträ.

NEH lanseras 1 april 2024.