Hårvårdsmärket REF Stockholm blir ny kund hos Graaf Ledin PR!

Hårvårdsmärket REF Stockholm blir ny kund hos Graaf Ledin PR!

Vi är glada att meddela att Graaf Ledin PR agency har nöjet att välkomna REF till vår kundportfölj! REF är ett världsberömt svenskt hårvårdsvarumärke som är känt för sin dedikation till kreativitet, innovation och högkvalitativa produkter för professionella inom branschen.

Med sitt starka fokus på att skapa produkter som verkligen gör skillnad, har REF blivit en ledande aktör inom hårvårdsindustrin. Deras engagemang för att leverera banbrytande lösningar som uppfyller behoven hos såväl stylister som deras kunder, gör dem till en spännande och välkomnad tillskott till Graaf Ledin PR klientfamilj.

"Vi ser fram emot att samarbeta med REF och att tillsammans fortsätta att bygga deras varumärke och sprida deras budskap till en bredare publik." säger Josefin Graaf, medgrundare av Graaf Ledin.

Varje hårvårdslinje innehåller organiska ingredienser, som är valda utifrån prestandaegenskaper för att uppnå önskat resultat.

För ytterligare information om REF och deras produkter, vänligen kontakta oss på Graaf Ledin eller besök deras hemsida.