Minstingen väljer Graaf Ledin PR agency som PR-byrå

Minstingen väljer Graaf Ledin PR agency som PR-byrå

Det är nu officiellt att Graaf Ledin PR agency har valts som Minstingens nya PR-byrå! Uppdraget dedikeras till byrån för att skapa och implementera effektiva varumärkesbyggande strategier och stöd inom influencer marketing och pressrelaterade ärenden - Att identifiera och etablera Minstingens synlighet i väsentliga mediekanaler.

Minstingen är en del av Axfood och lanserades på marknaden 2016. De erbjuder allt från blöjor och våtservetter till klämmisar och andra produkter som är skräddarsydda för barn upp till sex år. I Minstingens värld är det färgglatt, lekfullt och underhållande. Sortimentet inkluderar noga utvalda produkter för barn i åldern upp till sex år med allt från blöjor, babyvård, barnvård, klämmisar och hälsosamma snacks.

"Vi är glada att få representera Minstingen och introducera dem till våra kontakter. Vi strävar efter att inte bara främja produkterna utan också att bygga upp ett starkt community kring Minstingen. Vi förstärker kategorin inom barn och baby hos oss, där Minstingen kommer att bli en viktig samarbetspartner" säger Josefin Graaf Nordlander, medgrundare och VD på Graaf Ledin PR agency.

”Vi ser så fram emot samarbetet med Graaf Ledin och att börja jobba tillsammans för att stärka Minstingens varumärke och synlighet utanför våra egna kanaler. Graaf Ledin är helt rätt partner för vårt uppdrag” – Emma Töpel Hanson, chef marknadskommunikation egna märkesvaror, Dagab/Axfood.

Du kan hitta Minstingens produkter till försäljning hos återförsäljare: Hemköp, Willys, Tempo, Citygross, Mathem och Apohem.