Tre fantastiska nyheter från Jack Black!

Tre fantastiska nyheter från Jack Black!

Det amerikanska hudvårdsmärket Jack Black startade sin resa för över 20 år sedan med vetskapen om att det fanns många hudvårdsföretag som tillverkade lyxiga, effektiva produkter för kvinnor men ingen tillmötesgick den moderna mannens behov. Resultatet är en innovativ serie premiumprodukter för män som är direkt utvecklade för mäns hudtyp, hudproblem och rutiner. Nu välkomnas tre nyheter till sortimentet!

Okomplicerade produkter som är enkla och behagliga att använda, och utprovade för att vara funktionella att användas med en hand, allt för att passa in i mannens livsstil. Med fokus på effektiva ingredienser, distinkt paketering och enkel användning har Jack Black nått stora framgångar i såväl USA som andra delar av världen. Jack Black vet att de flesta män föredrar att spendera så lite tid som möjligt framför spegeln. Därför har de skapat multifunktionella, lättanvändliga produkter för ansikte, kropp och rakning.

Nu lanseras följande tre nyheter:

NightMode™ Lip Treatment with Hyaluronic Acid & Manuka Honey
Rik, återfuktande formula som lugnar, återfuktar och förnyar dina läppar medan du sover. Denna appliceras med fördel innan läggdags för att verka under hela natten innehållande en inkapslad form av Hyalyronsyra och Tripepeptid-1 som förbättrar fuktnivån och läpparnas hälsa överlag. Tillsammans med manukahonung och kamomillsmör lugnar den irriterade och torra läppar. Applicera en generös mängd på dina läpparna innan läggdags.

119 kr/7 g.

Turbo Body Lotion Energizing Gel Moisturizer with Eucalyptus & Aloe
Denna återfuktande body lotion återfuktar din kropp med doften av Turbo Wash, Jack Blacks bästsäljande kroppsrengöring. Formulan absorberas snabbt, återfuktar och ger näring till din hud.

429 kr/473 ml.

Charcoal Body Buff
Denna 2-in-1 kroppsrengöring och exfoliering innehåller kol som absorberar oönskad odör och smuts från huden som sedan lämnas fräsch och ren. Produkten kan användas dagligen och appliceras i duschen på fuktig hud, skrubba varsamt för att exfoliera huden och skölj av.

429 kr/473 ml.

Samtliga produkter finns nu att köpa på Åhléns, Kicks, Lyko och Bangerhead.
Högupplösta bilder finner du i Graaf Ledins bildbank