Utforska en värld av förföriskt drama med MA|LOs senaste doft, Role Play.

Utforska en värld av förföriskt drama med MA|LOs senaste doft, Role Play.

Entreprenören Martin Lorentzon, dyker återigen ner i parfymens förtrollade värld och lanserar nu, med hjälp av Sniphs doftexperter, MA|LO's sjunde doft, Role Play. En lansering som följer succén med fjolårets första sex dofter som på kort tid seglade upp och blev en bästsäljare på Sniph.

MA|LO är en väldoftande tolkning av en sann framgångssaga. Martin Lorentzon, grundaren bakom detta inspirerande parfymhus, är en person som skapat makalösa framgångar med både Spotify och Tradedoubler utan några behov av att själv stå i rampljuset.

Role Play, MA|LOs sjunde doft, fångar essensen av hur vi som individer klär oss i olika karaktärer för att utforska och navigera genom livets mångfaldiga scenarier. Det kan vara för att hämta intellektuell stimulans, lösa oväntade problem eller bara för att uppleva vardagen på nya sätt - som föräldrar, älskare eller andra nära relationer. Genom att stiga utanför våra egna ramar, får vi möjligheten att vara någon annan för en stund, och inom rollspelet blir världen vår scen att drömma oss bort på.

“Jag är oerhört stolt över att introducera Role Play till vår kollektion av banbrytande dofter. Genom att hylla den mänskliga förmågan att förändras och uppleva nya sidor av sig själva, är min önskan att inspirera människor att omfamna sin inre dramatik och utforska en värld av möjligheter", säger Martin Lorentzon, grundare av MA|LO.

"MA|LO bryter gränser och utmanar konventioner. Vi har skapat dofter som inte känner några begränsningar, som inte definieras av kön eller förväntningar. Vi tror på en värld där varje individ kan utforska sin egen unika essens och ikläda sig vilka roller de vill. Det handlar inte om att vara manlig eller kvinnlig, det handlar om att vara autentiskt dig själv och våga vara vem du vill vara. MA|LOs dofter är en portal till en värld där du kan vara huvudrollsinnehavaren i ditt eget livs mest fängslande dramatisering", säger Tara Derakshan, grundare av Sniph.

Role Play är en extrait de parfum och består av:
Saffran, Vetiver och Oud

Pris: 1800 kr/100 ml