Vi välkomnar Hjärtligt till Graaf Ledin PR!

Vi välkomnar Hjärtligt till Graaf Ledin PR!

Vi är så glada över att presentera Hjärtligt till Graaf Ledin PR! Hjärtligt är ett svenskt varumärke, grundat av systrarna Caroline och Cathrine, som erbjuder miljövänlig hårvård i form av ekologiskt schampo, balsam och styling.

Varumärket skapades av systrarna som saknade ett alternativ för mycket känsliga och allergiska personer. Caroline har sedan barnsben haft atopisk dermatit och Cathrine är utbildad inom Biomedicin och har ett stort intresse i miljövänlig kemi.

De värdesätter noggrannhet när det kommer till val av ingredienser och sammansättning för att göra produkterna unika med hög kvalitet. Bakom varenda produkt som tas fram finns ett digert arbete för att säkerställa dess funktion och säkerhet gällande hälsa och miljöpåverkan. Produkterna utvecklas med hjärta i Sverige tillsammans med professionella i branschen och varumärkets fokus är eko, miljö, anpassning för känsliga personer och medveten Grön Salongsvård.

I sortimentet finns både ekologiskt, vårdande, färgbevarande och oparfymerade schampo och balsam tillsammans med hårinpackningar, leave-in produkter, värmeskydd och hårspray.

Produkterna finns att köpa på hjartligt.se samt hos återförsäljare: Lyko.com, Hälsokraft, Apohem och Meds.se samt frisörsalonger.

*https://ecohair.se/gron-salong...