Gray's American Stores utökar läsksortimentet med nytt märke- Hansen's Sodas

Gray's American Stores utökar läsksortimentet med nytt märke- Hansen's Sodas. Nu ingår Hansen's Sodas ett samarbete med Gray's American Stores som innebär att den skandinaviska dryckesmarknaden får tillgång till ett helt nytt sortiment naturliga läskedrycker gjorda med rörsocker. Hansen's Sodas är ett företag med anor från 1930-talet med ett enormt utbud, och redan är känt i hela Usa som företaget med "Natural Sodas".

- Det här är hemskt roligt för oss som företag, vi har länge letat efter ett märke som kan leva upp till de krav som ställs på butiker och på oss som leverantörer- nämligen att produkterna ska vara naturliga och utan tillsatser, säger Emily Gray PR-ansvarig på Gray's.

Samarbetet inleds omgående vilket innebär att många av produkterna förmodas finnas tillgängliga inom ett par veckor.

- Hansen's Sodas är väldigt bra att jobba med, de har snabb hantering av våra önskemål och förstår hur vi tänker och jobbar, så vi hoppas kunna ge våra kunder ett häftigt sortiment från Hansen's så fort som möjligt, säger Emily Gray.

www.hansens.com

www.foodhappy.blogg.se

eller maila:

• Mat, dryck

• hansen's sodas
  • american sodas in scandinavia