After Vote - Inbjudan till valvaka

Greatness PR, Rådhusgruppen City & Ipsos bjuder in till valvaka den 14 september på restaurang Enzos i Hornstull. Ta med kollegor, familj och vänner och vänta in valresultatet med oss! Från kl 17.30  följer vi TV-kanalernas valvakor samtidigt som inbjudna gäster kommenterar samhällsviktiga frågor. Vi låter valvakorna kommentera valresultatet medan våra gäster kommenterar samtiden.

Medverkar gör bland annat, Helena Seth, programansvarig för Dramaten&, Erik Hansson, doktorand i kulturgeografi, Uppsala Universitet, Seher Yilmaz, ordförande, Rättviseförmedlingen, Hans-Eric Holmqvist, Valmyndighetens ordförande, Anna Edwall, VINNOVA, Mattias Lundberg, docent i psykologi och författare, Mattias Elg, psykolog, Fanzingo, mediehus i Alby, Unibet, politisk oddssättning, Cecilia Wassaether, VD, Greatness PR, David Ahlin, opinionschef, Ipsos, Lars-Olof Pettersson, VD, Rådhusgruppen City.

Klara Adolphson, enhetschef innovationsledning, VINNOVA, leder oss genom kvällen.

TID
14 september 2014
kl. 17.30 - 23.00
Scenprogrammet börjar 18.00

PLATS
Restaurang Enzo’s,
Långholmsgatan 15 (Hornhuset, Hornstull)

OSA
OSA senast den 12 september till
welcome@greatness.se
Skriv gärna om du tar med dig en gäst.

MAT & DRYCK
Kom hungrig! Italienska rösträtter serveras till förmånliga priser.

Välkommen önskar Greatness PR, Rådhusgruppen City och Ipsos!

Greatness PR är en fullservicebyrå inom kommunikation och public relations. Vi arbetar gränsöverskridande inom näringsliv, kultur, politik och akademi.

Rådhusgruppen City är en PR- analys- och kommunikationsbyrå med bred kunskap inom politik, näringsliv och arbetsmarknad. Vi hjälper våra kunder att påverka samhället, bilda opinion och förändra den egna organisationen.

Ipsos är ett av världens största researchföretag. Företaget arbetar med marknads-, opinions- och samhällsundersökningar samt med process- och verksamhetsutveckling i såväl privat som offentlig sektor.

• lars-olof pettersson
  • city