Cosmopolitan butikstävling! Rösta på din favorit!

Nyhet -

Butikstävling! Butkerna har en chans att vinna ett festligt event i cosmopolitans anda värt 30 000kr!

Butikstävlingen drar igång idag, följ tävlingen på http://cosmopolitansallat.se/expo/ eller under hashtaggen #cosmopolitanexpo på Instagram! Butikerna tävlar om ett festligt event i Cosmopolitans anda värt 30 000kr! Butikerna ska exponera cosmopolitansallaten så snyggt de bara kan och sedan lägga ut en bild på deras bästa exponering på Instagram där du kan rösta fram din favorit! Tävlingen startar idag och avslutas 4e december, vi hoppas på många spännande bidrag!

Rösta på din favoritbild genom att gilla bilden på istagram eller genom att gilla bilden på vår hemsida, se i länken!

Gilla och dela butikernas bidrag och hjälp din favorit att ta hem vinsten! Glöm inte att följa tävlingen under Hashtaggen #cosmopolitanexpo och på vår hemsida.

Må bästa butik vinna!