Det finns platser kvar till Gryaabs jubileumsvisningar i september, så passa på att boka en plats!

Gryaab ordnar guidade visningar för allmänheten

Vill du veta vad som händer med det du har spolat ner i toaletten? Nu har du möjlighet att boka en guidad visning på Ryaverket!

Gryaab fyller 50 - firar med visningar för allmänheten

Som en del i Gryaabs 50-årsjubileum kan du nu boka in dig på en av våra jubileumsvisningar på avloppsreningsverket. Det är som ett äventyr att gå runt på verket! Vi berättar vad som händer med det som spolas ner i toaletten och hur vi jobbar för att havet ska må bra. Du kommer att gå över bassänger fyllda med avloppsvatten och få titta på allt skräp som folk spolar ner. Bland mycket annat.

Två visningar per dag under vecka 37 och 38

Onsdag till söndag under vecka 37 och 38 anordnar vi två visningar per dag. Visningarna är gratis och du bokar det enkelt via vår kampanjwebb renarehav.se. Vi tar emot 40 deltagare per visning.