Nu söker Gryaab en laboratorietekniker

Vill du vara med och arbeta för ett renare hav? Då är tjänsten som laboratorietekniker hos oss något för dig! Som laboratorietekniker ansvarar du för att, i nära samarbete med gruppchef och medarbetare i teamet, säkerställa anläggningens funktion så att önskat reningsresultat kan uppnås.

Gryaab går en mycket spännande framtid till mötes där cirkularitet och affärsmässighet står i centrum. Laboratoriet är exempelvis mitt i det spännande arbetet att ackrediteras enligt ISO 17025 där du som laboratorietekniker är en del av verksamhetens gemensamma resa.

Vi söker dig med en eftergymnasial utbildning inom kemi eller motsvarande relevant område. Arbetslivserfarenhet i laboratoriemiljö ses som meriterande men är inte ett krav. I rollen ser vi att du kan kommunicera obehindrat i såväl svenska som engelska samt innehar en god datorvana.

Som person har du god förmåga att kunna kommunicera och samverka med andra medarbetare i organisationen. För dig är det naturligt att vi hjälper och ställer upp för varandra och därför behöver du också kunna vara flexibel i ditt sätt att vara. Du tar dig an en arbetsuppgift på ett systematiskt och metodiskt sätt och du kan även uppskatta att lösa olika typer av tekniska problem som kan uppstå. Vidare är du noggrann, ordningsam och kan göra rationella bedömningar utifrån tillgänglig information.

Verkar det här jobbet vara något för dig? Välkommen att läsa mer om tjänsten och ansök senast den 7 januari via Offentliga jobb.

Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta oss!

Albin Caspersen

HR-partner 031-64 74 00