Finnes: en inkluderande företagskultur som präglas av engagemang, cirkularitet och arbetsglädje

Sökes: du som leder engagerat, kommunikativt och med arbetsglädje

Är det du som kommer med på vår resa mot ett renare hav och en mer hållbar framtid? Vi söker nu en chef för vår produktionsavdelning som trivs i en inkluderande företagskultur som präglas av engagemang, cirkularitet och arbetsglädje! Hos oss erbjuds du en viktig roll i ett kommunalt bolag där ledorden öppen, positiv och engagerad är ständigt återkommande i ditt arbete.

Arbetar du idag eller har erfarenhet som första linjens chef i en affärsdriven industriell miljö och har ett brinnande intresse för högkvalitativ daglig drift, resursoptimering och produktionsutveckling? Har du en kommunikativ ledarstil med stort mod, nytänkande och uthållighet? Ser du medarbetarna med sina kunskaper och förmågor som bolagets främsta tillgångar? Då kan du vara rätt person för tjänsten.

Läs mer och ansökan senast den 4 mars via Offentliga jobb.

Karin van der Salm

Vd 031-64 74 00