Sökes: Engagerad projektingenjör som älskar projekt!

Gryaab är inne i en expansiv fas som bland annat innebär att vi kommer genomföra vår största utbyggnad någonsin och som beräknas vara färdig 2036. Vill du bli en av oss och vara med på vår resa för ett renare hav och en mer hållbar framtid?

Vi söker nu en engagerad och ansvarfull projektingenjör som älskar att driva projekt! Du kommer driva projekt för att underhålla och förbättra Gryaabs ledningsnät som bland annat består av 13 mil bergtunnel och förbindelseledningar. Du kommer att arbeta självständigt och till hjälp har du erfarna kollegor och en stöttande chef. Vi ser gärna att du har en teknisk eftergymnasial utbildning eller likvärdig erfarenhet.

Läs mer om tjänsten och ansök via Offentliga jobb senast den 28 maj.

Albin Caspersen

HR-partner 031-64 74 00