Gullberg & Jansson introducerar ny cirkulationspump och frekvensstyrning

Gullberg & Jansson introducerar ny cirkulationspump och frekvensstyrning

Gullberg & Jansson fortsätter att erbjuda kvalitativa produkter till konkurrenskraftiga priser med lanseringen av G&J Pump VS ECO. Denna nya modell är en mindre och prisvärd version av den populära G&J Pump VS, utan WiFi-uppkoppling men med samma effektiva inverterteknik och enkel styrning via touchpanel.

Produktfördelar

- Full inverterteknik och borstlös DC-fläktmotor

- Enklare utförande jämfört med storebror G&J Pump VS

- Touchpanel för enkel styrning

- 4 olika program att välja mellan

”Det här är verkligen en pump som gör jobbet utan att spräcka budgeten,” säger Rickard Måby, försäljningschef Gullberg & Jansson of Sweden.

Med frekvensstyrningen Salvare från Gullberg & Jansson får du möjligheten att spara energi utan att behöva byta pump, vilket är en revolutionerande produkt för både energieffektivitet och ljudnivå.

Produktfördelar

- Sänkt hastighet sparar energi

- Lägre ljudnivå

- Enkel installation och användning

Gullberg & Jansson har alltid strävat efter att vara i framkant när det gäller energieffektiva produkter. Med G&J pump VS ECO och Salvare visar företaget sin fortsatta satsning på innovation och hållbarhet genom att erbjuda kunderna en smart och kostnadseffektiv lösning för att spara energi i sina hushåll. Med denna produkt positionerar sig Gullberg & Jansson som en ledande aktör inom branschen och stödjer företagets strategi att erbjuda produkter av hög kvalitet som gör verklig skillnad för kunderna.

Produkterna kommer finnas till försäljning hos våra återförsäljare under våren.