Gullberg & Jansson ställer ut på Vår Trädgård, Malmömässan 8-10 mars

Gullberg & Jansson ställer ut på Vår Trädgård, Malmömässan 8-10 mars

Gullberg & Jansson kommer presentera sina mest framstående varumärken, Gullberg & Jansson of Sweden, Ofyr och Växthusbolaget på Vår Trädgård, 8-10 mars i Malmö.

Vår närvaro på mässan ger oss en fantastisk möjlighet att engagera oss direkt med kunder och visa upp våra produkter. Besökare kommer att få en första titt på våra senaste produkter inom hem- och utomhusmiljö.

Under mässan kommer vi att erbjuda exklusiva mässerbjudanden för våra varumärken Ofyr och Växthusbolaget och vi bjuder på riktigt gott kaffe i montern.

Varmt välkommen att besöka oss i monter G20.

Öppettider Vår Trädgård

Fredag 8 mars kl. 11–18