EPIC - en storslagen nyhet från Gustavsberg

EPIC - en storslagen nyhet från Gustavsberg

EPIC är Gustavsberg nya serie med blandare för både badrum och kök. Med sin avskalade skandinaviska design är detta en blandare som gör intryck - precis som en episk naturupplevelse. Välj mellan blankaste krom, borstad mässing eller matt svart.

På bilden: Epic köksblandare i mässing. Finns med eller utan utdragbar handdusch och diskmaskinsavstängning.

På bilden: Epic tvättställsblandare och vattenlås i mässing. Komplettera med badrumstillbehör i mässing från serierna Round & Square.

Epic tvättställsblandare och vattenlås i matt svart. Kombinera med matt svarta badrumstillbehör som handduksstång, handdukskrok, toalettpappershållare och toalettborstehållare ur serien Square.

På bilden: Epic köksblandare med utdragbar handdusch i krom.

Helen Ottran

Presskontakt Marketing Sweden Bath & Wellness 070-767 90 46