Bling-bling för badrummet

Bling-bling för badrummet

Tvättställ med platinafärgat barockmönster kan ge badrummet en extra lyxig känsla. Kombinera med detaljer i kristall, silver och paljetter och du har det perfekt blingade badrummet. På nattklubben eller restaurangen. Eller varför inte hemma?

Tvättstället Memento New Glory Platinum från Villeroy & Boch kombinerar modern design med barocken. Det finns i svart eller vit keramik och i fyra storlekar (50, 60, 80 och 120 cm breda), dekorerade med det fina platinafärgade bladmönstret.

Tvättstället är designat för montering ovanpå en bänkskiva, till exempel gör det sig fint på en bänk med en skiva i svart eller vitt glas ur samma badrumsserie; Memento.

Memento är en badrumsserie i minimalistiskt modern design som består av tvättställ, WC-stolar och möbler i olika variationer och färger. Se hela serien på www.villeroy-boch.com/

Villeroy & Boch Gustavsberg AB är en av Skandinaviens ledande producenter av badrumsprodukter. I koncernen ingår varumärkena Gustavsberg och Villeroy & Boch, som har fokus på alla produkter inom badrummet, t ex WC, tvättställ, blandare, badrumsmöbler, badkar och massagebadkar. Gustavsbergsgruppen har i dag cirka 480 medarbetare och omsätter över 1,2 miljarder SEK. Företaget är ett helägt dotterbolag till den tyska koncernen Villeroy & Boch AG och tillhör därmed en av Europas största producenter av badrumsinredningar. Läs mer på www.gustavsberg.se