På bilden: Skiss över Villeroy & Boch Gustavsbergs monter på Nordbygg 2024

Gustavsberg deltar på Nordbygg 2024 för att främja hållbarhet inom byggsektorn

– Gustavsberg är stolta att meddela sin medverkan på Nordbygg 2024, den största branschmötesplatsen för bygg- och fastighetssektorn i Norden. Evenemanget kommer att äga rum från 23 till 26 april 2024, där vi kommer att vara representerade i monter A09:21 och A08:25. Varmt välkomna, önskar Thomas Göransson, Country Manager i Sverige för Villeroy & Boch Gustavsberg.

Nordbygg är känd för att samla ledande aktörer inom bygg- och fastighetssektorn och erbjuder en unik plattform för kunskapsutbyte och nätverkande. Som en ledande leverantör av produkter för miljöcertifierade byggnader ser Gustavsberg fram emot att delta och bidra till diskussionen om hållbarhet inom branschen.

Under Nordbygg 2024 kommer Gustavsberg att hålla korta föredrag om miljöcertifiering och hållbarhet i Villeroy & Boch Gustavsbergs monter. Talarna är Thomas Göransson och Mattias Virsgård, Business Development Sustainability & Solutions på Villeroy & Boch Gustavsberg. Föredragen kommer att äga rum på tisdagen, onsdagen och torsdagen klockan 15:00.

I montern firas även systervarumärket Vatette som fyller 50 år och från premiumvarumärket Villeroy & Boch presenteras den senaste badrumsserien Antao.

Besök Villeroy & Boch Gustavsbergs monter under Nordbygg 2024 för att lära dig mer om företagets produkter och tjänster för miljöcertifierade byggnader och för att ta del av spännande föredrag och jubileumsfirande.