Nyhet! Gustavsbergs helt nya duschserier Round och Square.

Gustavsberg lanserar nya duschserierna Round och Square

Nu lanserar Gustavsberg en helt ny serie duschdörrar och duschväggar. En duschdröm som i sin enkelhet ger hela badrummet ett snyggt lyft. Precis som för alla produkter från Gustavsberg finns en tydlig känsla för kvalitet, form och funktion. Raka eller rundade duschdörrar och duschväggar med smarta funktioner, i flera olika mått möjliggör flexibla lösningar.

Gustavsbergs nya duschserier erbjuder ett smart, snabbmonterat sortiment med duschdörrar och väggar, i flera olika mått som ger många olika kombinationsmöjligheter.

På bilden: Välj mellan raka eller runda modeller. På bilden ses duschdörr Square.

Badrum idag kan se väldigt olika ut och därför har vi försökt att skapa en flexibel dusch-lösning som kan passa in i alla badrum. Litet som stort, men även stilmässigt. När vi tog fram det nya duschsortimentet var vårt fokus kvalitet, flexibilitet och enkelhet, vilket även passar in i vår filosofi om långsiktig hållbarhet och funktionalitet. Resultatet blev Square och Round, duschväggar och duschdörrar som du kan leva med länge!” Fredrik Leander, Produktchef Villeroy & Boch Gustavsberg

På bilden: Duschdörrar Round. Välj mellan raka eller runda modeller.

Alla duschdörrar är vändbara, för höger/vänster montage, samt kan öppnas både utåt och inåt för att spara värdefullt utrymme. De är utrustade med blankpolerade profiler och dörrknopp i stilren design.

På bilden: Duschdörrar Round. Dörrar som kan öppnas både inåt och utåt sparar värdefull plats i badrummet.

Avsaknaden av golvsockel gör duscharna enkla att använda och lätta att hålla rena. Dörrarna stänger med en tätslutande magnetlist och har en list mot golvet som stoppar vattenstänk.

På bilden: Square Badkarsdörr

Matchat med Gustavsbergs i övrigt breda sortiment av badrumsmöbler, blandare och takduschar skapas en både vacker och funktionell helhet i badrummet.

På bilden: Duschdörrar Square. Till det större badrummet väljer man någon av duschdörrarna i de stora, generösa måttkombinationerna.

Mer information om duschnyheterna hittar du på Gustavsbergs hemsida.

Ladda ner Gustavsbergs duschbroschyr för mer information.