Länge leve Graphic Beige

Gustavsberg presenterar badrumsmöbler i serien Graphic i beige

Nu finns Gustavsbergs populära badrumsmöbler i serien Graphic i beige. Det här är färgen som har namnet emot sig, men som ständigt återföds i nya trender – som nu. Beige är hållbart över både tid och rum och samspelar gärna med andra färger och olika material.

-Graphics lite mer jordnära tappning av beige är inspirerad av den längtande, kontemplativa trend som NCS spår för det oroliga året år 2023. Färgexplosioner i all ära, men tillbaka till beige är där vi vill vara just nu, säger Fredrik Leander, senior produktchef på Gustavsberg.

Produkthöjdpunkter:

• Ny färg beige i en ton som av NCS utsetts till en av 2023 års trendfärger
  • Graphicserien finns nu i 4 olika färger: vit, grön, grå och beige
  • Kort djupmått (41 cm) för plats även i ett mindre badrum
  • Lönnfack för småsaker och utrymme för montage av eluttag
  • Utfällbart lönnfack ger extra avställningsyta, inkl. prylmagnet
  • Upphängningssystem som är lätt att montera och justera
  • Mjukstängande lådor för tyst och mjuk stängning
  • Lådor med fullutdrag ger en komplett översikt över alla saker
  • Samma material och färg på skåpstomme, dörrar och lådor
  • Med plats för rördragning bakom lådorna
  • En mängd handtag i olika stilar som tillval