Smarta badrumsnyheter från Gustavsberg på Hem & Villa Malmö

Smarta badrumsnyheter från Gustavsberg på Hem & Villa Malmö

Enligt en färsk badrumsundersökning från Gustavsberg vill majoriteten av svenskarna ha en skandinavisk stil med ljus inredning, luftiga ytor och vitt i sina badrum. Många vill även ha ett lättstädat och praktiskt badrum. I Gustavsbergs badrumssortiment lanseras nu ännu fler produkter som går i linje med svenskarnas behov.

Välkommen till Gustavsbergs monter

På mässan presenterar Gustavsberg årets nyheter. Upplev smarta väldesignade lösningar för hela badrummet. Badrumsprodukter som sparar energi och miljö, som är hygieniska och underlättar städning och som är formgivna i en stilren nordisk design. Bland annat en beröringsfri tvättställsblandare, en typ av blandare som länge funnits i offentliga miljöer men som allt fler upptäcker passar lika bra i hemmet. Den färgglada badrumsserien Logic har också fått tillökning i form av nya möbler och färger.

I montern introducerar vi också våra sex miljösteg som visar hur Gustavsberg arbetar med hållbarhet och miljö. Dem kan du också läsa om i årets nya produktkatalog som innehåller både fakta och inspiration.

Plats: Monter M6, Hem & Villa, Malmös nya mässanläggning i Hyllie

Tid: 28 februari kl 11-19, 1-2 mars kl 10-18 och 3 mars kl 10-17

Kan du inte komma och besöka oss i montern följ oss på:

·  www.gustavsberg.com där du hittar fakta och kan få inspiration

·  www.mynewsdesk.com/se/pressroom/gustavsberg för att få nyheter

·  www.facebook.com/gustavsberg

För informationAnn-Christine Berg, PR & Communications Manager, tel: 072-502 68 14,

e-post: ann-christine.berg@gustavsberg.com