Alexander Pärleros: "Det här har varit en dröm för mig sen jag var liten" Se Pärleros och Ida Wargs nya hemmagym i Marbella, Spanien

Nyhet -

Alexander och Ida har byggt ett hemmagym i deras garage i Marbella. De tog hjälp av Gymleco för att förverkliga sin livslånga dröm.

Alexander Pärleros håller i den välkända podden Framgångspodden och Ida Warg äger skönhetsmärket Ida Warg beauty. Båda är stora profiler på Instagram och YouTube med flera hundratusentals följare. Under år 2021 så bestämde sig Alexander och Ida att ta tag i sin livslånga dröm att bygga ett hemmagym i deras garage i Marbella.

Gymmet är på 25 kvm och innehåller bland annat ett löpband, ett kryssdrag en träningsbänk med ställning och hantlar

"Det här har varit en dröm för mig sen jag liten. Nu har vi ett hemmagym och det kommer att spara så mycket tid!" berättar Alexander i Gymlecos YouTube video där du får följa med bakom kulisserna av gyminstallationen.

"Vi valde Gymleco för att de har utmärkt service och för att de gör kvalitetsutrustning. T.ex. det här kryssdraget (Gymleco 226 Parallelldrag). Det är ett av de bästa jag sett. Den har en snygg design och är gjord av hög kvalitet."

Alexander fortsätter berätta om hur nöjd han är med Gymlecos service i videon och nämner bland annat att han och Ida fått hjälp att visualisera gymmet med hjälp av en 3D ritning från Gymleco. 3D visualisering av gymmet är en tjänst som Gymleco erbjuder där de ritar upp gymmet i korrekta mått. De skapar sedan en video och bilder från 3D scenen så att kunden lättare kan få en känsla av hur gymmet kommer att se ut.

Gym installationen hos Ida och Alexander utfördes av två installatörer från Gymleco. De började med att lägga gymgolvet vilket är en gummimatta som verkar stötdömpande för vikter och hantlar. Sedan installerades gymutrustningen. Gymleco skickar alltid färdigmonterade maskiner för att det ska gå smidigt och snabbt att få gymutrustningen på plats. Gymutrustningen är av högsta kvalité för att den ska hålla. Både över tiden men också för mycket användande. Förutom detta så designar Gymleco, ergonomisk, stilren och snygg gymutrustning så att det blir kul att gå till gymmet

Gå in på Gymlecos YouTube kanal om du vill se hela videon. Kom ihåg att prenumerera på kanalen för att inte missa kommande videos.