Gymleco rekryterar 5 nya stjärnskott till sitt team

Gymleco rekryterar 5 nya stjärnskott till sitt team

Gymleco har anställt 5 nya medarbetare under det senaste halvåret. Alla med spetskompetens inom sin inriktning och med en passion för träning.

Gymleco har växt starkt internationellt det senaste året och har på grund av det satsat på att skicka personal till Marbella men det har inte hindrat dem från att även expandera på hemmamarknaden. Under det senaste halvåret har de anställt ett flertal nya personer för att stärka den svenska produktionen och försäljningen. Från vänster på bilden så är det Frans Ockelstam CAD konstruktör, Jyrki Arkemo Svetsare, Rebecka Berthelsson Innesälj och Kundtjänst, Magnus Luller Montör och Mauri Valdes Key Account Manager.

Monica Sotkasiira, VD på Gymleco, berättar om nytillskotten:

"Vi är jätteglada över att ha kunnat anställa så kompetenta medarbetare som kommer hjälpa oss att bli ännu bättre leverantörer till våra kunder. Vi är också väldigt ödmjuka inför det faktum att vi har möjligheten att anställa under en pågående pandemi.
Vi ska se till att våra nya stjärnor stormtrivs på Gymleco och vi ser fram emot att se Gymleco växa till en ännu större familj."

Rebecka Berthelsson berättar om varför hon sökte sig till Gymleco:

"Jag har ett stort intresse för gym, hälsa och träning därför kändes Gymleco som ett självklart val! Jag har även använt deras gymutrustning i flera år och tycker verkligen om den. Förutom det så har Gymleco ett bra rykte på marknaden med en bred kundkrets vilket fick mig att dras till dem ännu mer."

Mauri Valdes berättar om vad han kommer bidra med på Gymleco:

"Jag kommer bidra med min personlighet, mitt driv och min långa erfarenhet från branschen. Jag brinner verkligen för hälsa och träning och har bland annat jobbat som PT i över 5 år. Därför kommer jag vara en stor tillgång till våra nuvarande och framtida kunder och de kommer vara min högsta prioritet då jag vet hur det är från deras sida i och med min erfarenhet som platschef på olika gymkedjor.
Utöver detta kommer jag bidra med en lugn och glädjespridande aura till mina kollegor på kontoret."

Mer information om Gymlecos resa finns att läsa på Senaste Nytt.

Om du tror att du är nästa självklara tillskott till Gymleco teamet så kontakta info@gymleco.se eller ring på +46 8 500 052 08.