A50 Fitness, Gymlecos återförsäljare i Storbritannien tillsammans med Gymlecos marknadsansvariga Linda Sotkasiira. Från vänster Nicholas Steele, Paul Snape, Linda och Jordon Crombie.

Stor efterfrågan på Gymlecos gymutrustning i Storbritannien

Gymleco och deras brittiska återförsäljare A50 växer med stormfart på den brittiska gymmarknaden. Den kompakta designen tillsammans med känslan i gymmaskinerna har gjort flera av Gymlecos produkter otroligt populära i landet, bland annat deras storsäljande bicepsmaskin. Linda Sotkasiira, Marknadsansvarig på Gymleco, har varit i Storbritannien för att besöka A50 och flera av gymmen som blivit certifierade av Gymleco. Läs hela artikeln på Gymlecos hemsida och se YouTube videon från Lindas resa.