H1 Communication fortsätter tillväxtresan

H1 Communication fortsätter tillväxtresan

För att möta geografisk tillväxt och en alltmer komplex leverans förstärker H1 nu samarbetet med våra uppdragsgivare genom Andreas Otterfalk som Key Account Manager. Andreas fokus blir att stötta uppdragsgivare med europeisk service där samarbetet med strategiska partners är en viktig del.

Andreas återvänder till H1 efter ett antal år i fordonsservicebranschen, affärsutveckling inom e-handel och senaste som Account Manager i IT-branschen där Andreas breda erfarenhet av säkerhetslösningar och kommunikation kommer göra H1:s erbjudande av outsourcade tjänster med informationssäkerhetsfokus ännu vassare.

-Det är otroligt roligt att komma tillbaka till H1 och få vara med på företagets expansiva resa. Att få göra det med många nya och ”gamla” kollegor gör det förstås extra roligt. En viktig pusselbit i valet att återvända är H1:s fokus på informationssäkerhet, något jag jobbat mycket med historiskt. Digitalisering gör att vi i alla led förväntar oss säker hantering av information, inte minst av en BPO-partner som H1, säger Andreas Otterfalk, Key Account Manager på H1.

Ämnen

H1 Communication är ett nordiskt BPO-företag med europeiska samarbetspartners som erbjuder outsourcing av kundservice, teknisk support, PKI-tjänster och svarsservice. H1 ger dina kunder ledande kundupplevelser genom fokus på kvalitet, informationssäkerhet och medarbetarvarumärket (HAPPY-filosofin). Som Nordens största delägarledda branschaktör bygger H1 kundnära samarbeten med stort engagemang och kontinuitet i alla lägen. H1 är ISO 9001/14001/27001 certifierad och med enheter runt om i Norden erbjuds alla tjänster på samtliga nordiska språk dygnet runt, året om

Ida Bäckström

Presskontakt Marknads- och Kommunikationsansvarig +46 (0) 704 58 44 81

Outsourcad kundservice som skapar mervärde - för kund och slutkund.

H1 Communication levererar högkvalitativa outsourcingtjänster av kundservice, support och svarsservice på över 30 europeiska språk till företag i olika branscher.

Med sitt Nordiska perspektiv har H1 fem kontor placerade i Sverige och Norge, samt ett remote-team. I och med Responda Groups förvärv våren 2023 ingår H1 i en grupp med över 500 anställda som har 10 miljoner kundkontakter per år. Båda organisationerna lägger stor vikt i att leverera värdeskapande kundupplevelser där kund och slutkund alltid ligger i fokus.

På H1 Communication värderas personalen högt och kundresan ligger alltid i fokus – med en tro på att medarbetare som mår bra presterar bättre och skapar en hållbar organisation långsiktigt. Gemon flera ISO-certifieringar kan H1 säkerställa en högkvalitativ leverans på sina tjänster utefter ett standardiserat arbetssätt.

H1 Communication är en kvalitetscertifierad kundservice som skapar mervärde, för kund och slutkund – dygnet runt, året om.

H1
Öneslingan 7