Krok Pic - använd en utvald färg som matchar omgivningen, en tecknad bild, tyg, foton eller tapeter

Kreativa PIC - formgiven av Anna Löthman

Pic är både en hängare och ett möbel-beslag som enkelt kan anpassas till den miljö som den ska vara i. Genom att exempelvis använda en utvald färg som matchar omgivningen, en tecknad bild, tyg, foton eller tapeter blir den skräddarsydd för just din stil.

PIC är formgiven av Anna Löthman och finns i tre storlekar, 25, 50 och 75 mm. Den är tillverkad av stål och finns i ytbehandlingarna svart, vit och borstat stål.

• Inredning

• krokar
  • inredning

Habo är företaget från orten med samma namn. En gammal smidesverkstad som utvecklats till Nordens ledande företag på funktionella beslag. Läs vidare så förstår du varför.

I vårt huvudsortiment kan du botanisera bland närmare 7000 artiklar som gör hemmet trivsamt och funktionellt. Merparten utgörs av vårt eget varumärke Habo. Vår egen produktion startade redan 1921 - så vi vet vad vi pratar om. Idag har vi säljbolag i Sverige, Norge, Danmark och Finland som besitter unik kompetens om respektive marknad. Vi tillhandahåller lokala sortiment för respektive marknad anpassade efter färg, form, tradition, standards och måttsättning. Habo Gruppen är därmed en ledande leverantör av beslag i Norden.

Håll utkik efter Habo i byggfackhandeln, järnhandeln och på stormarknader. Återförsäljarna finns nära dig och kan det mesta om våra produkter. Habo Gruppen förser även industrin samt grossister med beslag.

Jessica Lagerstrand

Presskontakt Marknadskoordinator 036-484 35