Svarta kanaler passar bättre i utvalda miljöer

Trendiga lösningar

Funktion och design ligger oss på Hager varmt om hjärtat och den underliggande idén med allt vi gör är att gynna våra kunder. Vi vet hur viktigt det är med att skapa dynamiska kundunika miljöer att trivas och verka i och lägger därför stor vikt vid enkelhet och användarvänlighet. Våra innovativa och användarvänliga produkter är designade för att vara lika användbara och uppskattade av både installatörer och slutanvändare. I just den här texten handlar det om svart och att svart efterfrågas mer från dagens kunder och när man vill skapa en helhetslösning.

Svarta kanaler passar bättre i utvalda miljöer

Behovet av svarta kanaler ökar i takt med att anpassningskraven på interiören höjs. I en miljö med både foder och strömbrytare i svart är en svart kanal ett måste. Svarta kanaler smälter också bättre ihop med fondväggar och starka färger.

Fördelar:

• Färganpassning ger bättre resultat
  • Förhöjer inredningen
  • Brett sortiment i svart - LF matarkanal, SL sockellist, BRP fönsterbänkskanal och BKIS infälld kanal

Teknik - för installatörer

• Svarta LF-kanaler finns i dimensionerna; 15x15mm, 20x35mm, 30x45mm, 40x60mm och 60x110mm med tillbehör
  • Svart BRP fönsterbänkskanal finns i dimensionerna; 65x100mm, 65x130mm med tillbehör
  • Svart SL sockellistkanal finns i dimensionerna; 20x55mm, 20x80mm med tillbehör
  • Svart BKIS infälld kanal finns för enkel- och dubbelgips, med en eller två fronter med tillbehör

Ingår i sortimentet:

LF 15x15