Hälsokraft välkomnar ytterligare tre butiker till kedjan

Hälsokraft är glada, och inte så lite stolta, över att välkomna tre nya butiker till kedjan! Under årets första månader har våra drivna entreprenörer i Borås, Ulricehamn och Bollebygd öppnat upp portarna till sina fina butiker.

Varmt välkomna till Hälsokraftfamiljen önskar vi Shaiju och Marina i Borås och Ulricehamn samt Marie i Bollebygd!

• Detaljhandel

Hälsokraft startades 1993 och är idag en kedja bestående av ett 50-tal butiker från Kiruna i norr till Ystad i söder. Hälsokraft ägs och drivs av sina handlare.

Av handlare för handlare är ord som genomsyrar kedjans dagliga arbete. Vi är nämligen övertygade om att det inte finns någon starkare kraft än den hos den egna entreprenören, eldsjälen och handlaren som är dedikerad till att erbjuda sina kunder kunskap, kvalitet och omtanke för att hjälpa dem till en bättre hälsa.

Varje dag arbetar vi för att våra kunder ska känna att vi är den bästa hälsokostkedjan i både hjärta och hjärna.

Rani Malk

Presskontakt VD 073- 987 36 17