Nyhet

Bajen vann Älta cup 2012

Den första inomhuscupen för säsongen genomförde Hammarby på ett proffessionellt och galant sätt. Målvakterna Emelie Ekman och Caroline Frykgård får naturligtvis ett specialomnämnaden eftersom man gemensamt höll nollan genom hela turneringen. Ellen Gibson och "Honken" Holmgren stack också ut, men det var en riktigt bra laginsats där Bajen visade att man var överlägsna såväl fysiskt och tekniskt som lagmässigt.

Gruppspel:
Bajen-Huddinge IF 2-0
Bajen-Sköndals SK 3-0
Järla IF-Bajen 0-4
Bajen-Sätra 2-0

Slutspelsgrupp:
Bajen-FC Djursholm 4-0
Hanvikens SK-Bajen 0-3

Semifinal:
Älvsjö AIK FF-Bajen 0-2

Final:
Älta IF-Bajen 0-3

Relaterade länkar

Ämnen

  • Underhållning

Regioner

  • Stockholm

Relaterat innehåll

  • Damvikingen inleder inomhussäsongen för A-laget

    Hammarby Damfotbolls A-lag har en lång tradition av att spela inomhusturneringar under vinterhalvåret. Laget hade sin mest framgångsrika inomhussäsong någonsin förra året, där man bland annat vann Stadium Futsal Cup för 11:e gången under cupens 24:åriga historia. I helgen inleder A-laget inomhussäsongen.