Ny pressekreterare på Handels

Handels har anställt Kristina Jogestrand som ny pressekreterare.
Kristina Jogestrand är journalist och har tidigare arbetat bl.a. på TT, Ekot och DN.

Handels nuvarande pressekreterare Serkan Köse går över till ABF Botkyrka Salem som utvecklingschef samt blir ordförande för Arbetsmarknads- och vuxenutbildningsnämnden i Botkyrka.

Kristina Jogestrands kontaktuppgifter:
Tfn arbete: 08-412 19 89
E-post: kristina.jogestrand@handels.se

Handelsanställdas förbund är Sveriges tredje största LO-förbund. Handels har cirka 150 000 medlemmar, varav drygt 100 000 är kvinnor. Cirka 24 procent av våra medlemmar är under 30 år. Handels har medlemmar på cirka 25 000 arbetsplatser. Läs mer på www.handels.se