Gino Vettese tipsar om hur man driver företag i tuffa tider

Kontaktperson:
Robert Odenjung, informationschef, 0709-639633
robert.odenjung@handelskammaren.net

I goda tider kan alla driva företag. Det är i motgångar som företagsledare prövas och det är då som företaget behöver tydlig ledning och styrning. Under morgondagens medlemsmöte hos Västsvenska Industri- och Handelskammaren får besökarna tips från Gino Vettese om hur man behåller lönsamhet i ekonomisk kris.

Gino Vettese grundade 1982 företaget Linnédata som utvecklades till ett av de starkaste börsbolagen inom IT-sektorn, och sedan 2004 är han partner i Censor AB. Han kommer att prata om hur man behåller fokus och hur man skaffar sig extra tid att agera vid snabba förändringar.

Handelskammarens medlemsmöten är gratis och öppna för medlemsföretagen. Representanter för media är välkomna, anmälan lämnas till Robert Odenjung.

Tid: 5 maj 2009, klockan 15.00-16.30
Plats: Handelskammaren, Mässans gata 18, Göteborg