Hur ser framtiden ut för företagen i Fyrbodal?

Kontaktpersoner:
Johan Trouvé, vd, 0705-53 45 14
Kent Jellmund, regionchef, 0709-72 03 25
Robert Odenjung, informationschef, 0709-63 96 33

Den 23 september besöker handelskammarens styrelseordförande Finn Johnsson och dess VD Johan Trouvé Uddevalla. Mötet vänder sig till näringsliv och politiker - och samtalet kommer att kretsa kring vilka näringslivsfrågor som regionens företag uppfattar som viktiga för Västsverige i stort. Dessutom kommer framtidsdiskussionen att handla om vilka nya och befintliga branscher som näringslivet tror kan komma att ha betydelse för utvecklingen.

Ambitionen är att lyssna av hur medlemsföretagen och andra uppfattar handelskammaren - och utreda vad som behöver göras för att stärka utvecklingen i regionen.

Representanter för media är välkomna.

Tid: Onsdag den 23 september, klockan 15.00-17.00.
Plats: Riverside, Uddevalla.