Comfortkedjan fortsätter och fördjupar sitt samarbete med Hantverksdata

Comfortkedjan levererar helhetslösningar till både företag och privatpersoner inom värme och vatten. Sveriges största kedja inom VVS-installation med sina 130 medlemmar, 1800 certifierade montörer och 68 butiker.

Entrésystemet ger kedjan kontroll i realtid över sina butiker, arbetsorder, projekt, lönehanteringar samt en direkt rapportering av material och tid via den mobila arbetsordern, Entré Portal.

”Vi har genom åren haft ett bra samarbete med Hantverksdata och det känns väldigt roligt att vi kan gå in i en djupare relation då vi i Comfort har valt Entré som ett kedjegemensamt affärssystem. Vi tycker att Hantverksdata är rätt partner för att hjälpa till att utveckla och stödja vår affär in i framtiden” säger Göran Swedérus, VD på Comfort-kedjan AB.

Mikael Viotti, VD på Hantverksdata håller med och säger ”Vi har haft ett mångårigt och givande samarbete med Comfort kedjan. I och med det nya 3 årsavtalet, tas ytterligare steg i en gemensam framtidsutveckling. Vi ser fram emot att fortsätta leverera och fördjupa vårt samarbete under de kommande åren”.