Möre a la carte - nytt webbaserat koncept på Happy Tammsvik ger kunden total frihet att bygga sitt eget möte.

DIY-möten på Happy Tammsviks framtidsagenda - nytt webbaserat koncept ger gästerna full frihet

Rastlös mellanchef? Karriäristisk influencer? Eller traditionell konferensbokare? Kreatör med behov av egentid? Konsult som tar humorn på allvar? Eller skeptiker som inte längre tror på möten? På Happy Tammsviks nya gränslösa mötesmeny; Möte a la carte, finns kombinationer för alla. Bli regisserad, gör det själv eller låt slumpen avgöra.

Happy Tammsviks nya webbaserade a la carte-meny för möten öppnar för gästerna att komponera fritt. Allt är möjligt och alla beståndsdelar kan kombineras – musikgenrer, maträtter, drycker, aktiviteter, tider, mötesrum och teman. Konceptet är gränslöst men ansatsen finns i en grundad sanning: att alla mötessällskap har olika smak, preferenser, syften och önskemål.

- En del vill upprepa samma rutiner vid varje möten men de allra flesta vill upptäcka något nytt. Vi har studerat tidens tecken och insett att vi har en växande målgrupp som inte ens vet vad helpension är – samtidigt som det fortfarande är just detta som hela branschen erbjuder. Vi vägrar stå passiva när världen förändras så nu tar vi oss i vår happy krage och lanserar det här superflexibla konceptet, säger hotelldirektör Peter Tzintzis.

För den som väljer att inte välja finns ett antal färdiga paket (att välja i sin helhet eller utgå ifrån och modifiera i): Grönt och skönt, Chill & grill, Rörligt men inte rörigt samt, för den våghalsige, Wild and crazy – där mötets innehåll avgörs av slumpen.

- Det kan låta som ett galet experiment men allt handlar om att visa på alternativa lösningar på ett lekfullt sätt. Om att inspirera och motivera till roligare och bättre möten. Vår roll är inte att komma med pekpinnar utan att bidra med kunskap för att se till att varje möte uppfyller sitt syfte. Om gästerna exempelvis hellre vill ta med ett par backar öl till stranden än att sitta i baren efter mötet så ska de självklart kunna göra det, säger Peter Tzintzis.

- Kort sagt, vi har skapat en skön webbaserad spelplan för våra gäster och kommer både föreslå smarta drag och utmana dem att chansa emellanåt. Jag är övertygad om att det är i just den här typen av möten som team stärks, stigman bryts och framgångshistorier får fart.