Årets julklapp räddar ungdomarnas hörsel.

Happy Jr. är en svensk patenterad hörselkåpa som kombinerar funktion (lätt vikt), design och komfort. Den är nu live på Kickstarter för att möjliggöra en lansering till julmarknaden.  Det har till idag inte funnits så många alternativ om man som förälder vill skydda sitt barn på ett säkert och enkelt sätt. Det har i princip bara funnits en produkt på marknaden som riktat sig till barn tidigare. Och det är en produkt som (enligt oss) inte håller måttet. En produkt som från början utvecklats för den tunga industrin och endast brutalt skalats ned för att passa ett barns proportioner. Det har inte funnits något genuint intresse att verkligen tillgodose denna unga målgrupp med en fullvärdig produkt som är lätt, snygg och skön att använda. Happy Jr. kommer att tillverkas i Tyresö om allt går vägen och finnas i butik till julhandeln. Mer info på engelska finns på den nyligen lanserade Kickstarter-sidan  länk här till Kickstarter sidan

Teamet som ligger bakom Happy Jr är Happy Ears (moderbolaget). Vi är baserade i Stockholm och Malmö och har spridit hörselskydd ut i världen från lilla fabriken i Tyresö sedan 2012. Bolaget har blivit omnämnt i Forbes, New York Magazine, Womens Health, Vogue Japan, Coolhunter, The Times. Inte en enda omnämning i svensk media... än.

• bullerdämpning
  • bullerskydd
  • hörselskydd
  • livstil