Arpy Olsson och Malin Larsson

Nya ägare på Harrys Stenungsund satsar på aktiviteter

– Det ska bli fantastiskt roligt och vi är väldigt glada över att ta över stafettpinnen och fortsätta erbjuda Stenungsundsborna ett genuint mat- och underhållningskoncept, men med vår egen prägel. Genom att erbjuda vin-och whiskyprovingar samt eventkvällar kan vi bygga på den genuina Harrys-känslan och på så sätt få ännu fler att upptäcka den, säger Malin Larsson, ny delägare, Harrys Stenungsund.

De båda ägarna har lång och gedigen erfarenhet av Harrys. Arpy har de senaste åren varit restaurangchef och Malin har jobbat länge inom serveringen. Under dessa år har de byggt upp ett starkt band och stor kunskap om krogkedjan. Nu ser de med spänning fram emot att leverera en högkvalitativ helhetsupplevelse till besökarna – samma vällagade mat och miljö, men med ett breddat utbud av aktiviteter.

– Hos oss ska alla känna sig välkomna. Oavsett om det är middag med familjen, en helkväll med vännerna eller en avslappnad stund på uteserveringen. Både jag och Malin drivs av en ambition att vara folkliga och välkomnande med en hög kvalitet på allt vi gör – från matupplevelsen till servicenivån. Vi kompletterar varandra väldigt bra, säger Arpy Olsson, delägare, Harrys Stenungsund.

För mer information, kontakta Arpy Olsson, krögare Harrys Stenungsund, tel. 0738-30 74 54 eller Malin Larsson krögare Harrys Stenungsund, tel. 0761-98 03 11.

Regioner

Harrys är folkets krog. På Harrys står det varma, välkomnande bemötandet och den goda, vällagade maten i centrum. Krogkedjan Harrys startade i Falkenberg 1993 och finns idag på närmare ett 30-tal orter i Sverige. Krogarna drivs dels av fristående franchisetagare, dels av moderbolaget Harrys Pubar AB, med huvudkontor i Göteborg. Krogkedjan sysselsätter cirka 1000 personer i Sverige. Läs mer på www.harrys.se

Carina Fabregat

Harrys, ett brasseri med svenska rötter.

Harrys är ett brasseri med svenska rötter; en avslappnad mötesplats där mat, dryck och människor förenas. Alltid välkomnande och vällagat.

Harrys startades i Falkenberg 1993 och finns idag på ett 20-tal orter i Sverige. Restaurangerna drivs dels av fristående franchisetagare, moderbolaget Harrys Pubar AB har sitt servicekontor i Göteborg. Läs mer på www.harrys.se​

Harrys
Östra Larmgatan 16